انواع اینورتر چینی

امروزه افزایش قیمت دلار و همینطور افزایش قیمت بیش از حد اینورترهای اروپایی و ژاپنی باعث شده است تا صنعتگران به استفاده از نمونه‌های چینی و ایرانی روی بیاورند و از انواع اینورتر چینی با کیفیت نیز برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

انواع اینورتر چینی که ساخت برندهای معتبر این کشور باشند به خوبی قادر به رقابت با نمونه‌های اروپایی و سایر کشورها هستند و فروشگاه ماناموتور به همین دلیل شروع به فروش مدل‌های مختلفی از با کیفیت ترین برندهای اینورتر چینی نموده است.

انواع مختلف اینورترهای چینی

اینورترهای چینی در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند که هر کدام از آن‌ها دارای کاربردهای خاص و متناسب با خود هستند.

البته اینورترهای چینی انواع دیگری نیز دارند و در لیست بالا تنها به معرفی برخی از آنها پرداختیم.

اینورتر اینوت

کاربرد اینورترهای چینی

از انواع کاربری های این اینورترها می توان به اینورترهای بوستر چینی، اینورتر پمپ آب، اینورتر فن، اینورتر کمپرسور، اینورتر آسانسور، اینورتر بالابر و غیره اشاره کرد.

لازم به ذکر است که حتما بایستی در زمان انتخاب اینورتر، نیازهای خود را به کارشناسان بگویید تا آنها بتوانند بهترین مورد ممکن را به شما معرفی کنند.

مزایای اینورترهای چینی

اینورترهای چینی از تمامی مزایای عمومی سایر برندهای اینورتر برخوردار هستند. در عین حال شما می توانید با هزینه بسیار پایین تر نسبت به برندهای اروپایی از این محصولات استفاده کنید. برخی از مزایای این اینورترها عبارتند از:

  • کاهش هزینه ها با توجه به مصرف کمتر انرژی
  • افزایش طول عمر موتور
  • کاهش ضربات مکانیکی در قسمت های مختلف موتور و تجهیزات حرکتی به دلیل راه اندازی موتور
  • قابلیت تغییر جهت و تغییر سرعت موتور بدون نیاز به کنتاکتور
  • قابلیت برنامه پذیری و هوشمندسازی برای حرکت موتور
  • روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع کردن برق
  • جلوگیری از سوختن موتور و محافظت در برابر اضافه بار

اینورتر نیتز

خرید انواع اینورتر چینی

اگر به دنبال خرید اینورتر های چینی هستید قطعا قیمت برای شما مهم می باشد برای همین در کنار آن ها می توانید به اینورتر با کیفیت و قیمت مناسب تایوانی مثل اینورتر دلتا و اینورتر هایتک و یا اینورتر های ایرانی مثل اینورتر پنتاکس ایرانی، زیما، Parto Sanat , پرتو صنعت و... هم فکر کنید. این اینورتر ها با گذشت زمان و تمرکز تجربه مهندسان ایرانی کیفیت بسیار خوبی یافته اند و بسیار قابل اعتماد میباشند

فروشگاه مانا موتور با فعالیت از سال 1392 در زمینه فروش انواع مختلف اینورتر ها، با توجه به نیاز بازار، اینورترهای چینی را با قیمت بسیار مناسب در دسترس متقاضیان قرار داده است. مشتریان می‌توانند به راحتی با ثبت نام در این فروشگاه آنلاین خرید خود را انجام دهند. فروشگاه مانا موتور تضمین می کند که در کوتاه ترین مدت کالاهای خریداری شده را با روش های مختلف، برای مشتریان ارسال کند.