شرکت هوشمند سازان حرکت

اینورتر آی مستر iMaster

  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • کمترین وزن
  • بیشترین وزن
  • بیشترین موجودی
مشاهده به صورت

آشنایی با اینورتر imaster

اینورتر imaster ، در کشور کره جنوبی و با استفاده از تکنولوژی موفق شرکت ژاپنی فوجی (FUJI) طراحی و تولید شده است و همواره روح ژاپنی خود را حفظ کرده است. امروزه انواع اینورتر آی مستر که با نام های اینورتر imaster و اینورتر adt نیز شناخته می شوند، جایگاه خود را در بازارهای مختلف جهانی پیدا کرده و شرکت ماناموتور جزو نمایندگی اینورتر imaster و نمایندگی های فروش و واردات اینورتر آیمستر به ایران می باشد. اینورتر imaster در مدل ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و دارای کاربرد های مختلفی نیز هستند.

کلیه انواع اینورتر آی مستر در شرکت ADT (Advanced Drive Technology) واقع در شهرک صنعتی سئول تولید می شود  و دارای گواهینامه CE و UL بین المللی می باشند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکتiMASTER  مراجعه نمایید.

اینورتر آی مستر

انواع اینورتر imaster و کاربرد آن ‌ها

انواع اینورتر آیمستر در دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. اولین دسته، اینورترهای با ورودی تک فاز و خروجی سه فاز می‌باشند که اصطلاحا به آن ها اینورتر تک فاز به سه فاز می گویند. دومین دسته نیز اینورترهای با ورودی سه فاز و خروجی سه فاز هستند که به اینورتر سه فاز به سه فاز نیز معروفند که در مدل‌های زیر تولید و عرضه می‌شوند.

اینورتر imaster با توجه به مُدها یا حالت های کاری متفاوت و همچنین تولید در انواع توان ها که بین 0.5 تا 470 اسب بخار متغیر است، کاربردهای متفاوتی نیز دارد. از جمله کاربرد های اینورتر آیمستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع فن و هواکش
  • بوستر پمپ‌ها
  • دستگاه چاپ
  • پمپ‌های آب
  • دستگاه‌های بافندگی
  • بالابرها و جرثقیل‌ها
  • کمپرسورها
  • نوار نقاله‌ها
  • اینورتر imaster

اینورتر آی مستر علی رغم الگوبرداری از اینورترهای فوجی ژاپن، دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی نیز می باشد. راه‌اندازی سریع، نصب آسان، برنامه پذیری راحت، گارانتی، ارائه در دو مدل تک فاز و سه فاز از جمله ویژگی‌های این اینورتر است.

"محل قرار گیری ویدئو"

نکات مهم و کاربردی به هنگام نصب اینورتر imaster

دقت داشته باشید که برای نصب اینورتر imaster ، حتما طبق دستورالعمل‌ های درون دفترچه راهنمای آن عمل کنید. شایان ذکر است که برای دسترسی به منوال و کاتالوگ اینورتر ای مستر می توانید با مراجعه به صفحه هر محصول و رجوع به بخش فایل های ضمیمه، به منوال و کاتالوگ فارسی اینورتر imaster دسترسی پیدا کنید. با این حال برای نصب اینورتر ای مستر نکاتی وجود دارد که حتما باید آن ها را انجام دهید. هنگام حمل اینورتر آی مستر دقت زیادی داشته باشید چرا که اگر آسیب دیدگی در کی پد اینورتر وجود داشته باشد نباید آن را نصب کنید. اغلب اینورترها بسیار سنگین هستند، باید دقت کنید که محل نصب و جایی که اینورتر آیمستر بر روی آن قرار می گیرد، توانایی تحمل وزن سنگین را داشته باشد و همچنین حتما در هنگام اتصال کابل های برق دقت داشته باشید، کابل های ورودی به خروجی متصل نشود که این امر می‌تواند باعث آسیب شدید به اینورتر و حتی سوختن آن شود. همچنین در صورتی که تخصص و یا آشنایی به چگونگی نصب اینورتر ندارید، بهتر است با به کار گیری یک متخصص و نصاب این حوزه، از آسیب های احتمالی به تجهیزات جلوگیری کنید.

در همین راستا می توانید برای آشنایی و دریافت اطلاعات لازم جهت نصب اینورتر، به مقاله "نصب و راه اندازی اینورتر" و "راهنمای راه اندازی و نصب اینورتر سه فاز و تک فاز" در سایت ماناموتور مراجعه کنید.

کاربرد اینورتر adt سری imaster

استفاده از اینورتر adt سری imaster ارائه شده در فروشگاه مانا موتور در تاور کرین پروژه تجاری 12 طبقه در تهران: به گفته اپراتور بعد از 11 ماه استفاده از تاور کرین تا به حال هیچگونه مشکلی در عملکرد و کارکرد برای اینورتر به وجود نیامده است. در زیر تصاویر ارسالی توسط مشتری را می توانید ببینید.

اینورتر آی مستر

انواع مدل های اینورتر آی مستر

اینورتر های شرکت آی مستر برای کاربرد های متنوعی ساخته شده که در ادامه به تشریح هر کدام می پردازیم. البته برای آشنایی بیشتر با انواع مدل های این اینورتر می توانید از بالای همین صفحه به دسته بندی هر کدام رفته و در قسمت محتوای آن با قابلیت های آن ها آشنا شوید تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

انواع اینورتر ایمستر

اینورتر imaster a1

این مدل به عنوان قدرتمندترین اینورتر ساخته شده توسط برند آیمستر شناخته می شود و از آن برای کاربری های سنگین و انجام پروژه‌های دائمی استفاده می‌شود. اینورتر imaster a1 علی رغم کاربری ها و قدرت بسیار بالایی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به نمونه های دیگر کشورها نیز هست و همین امر باعث جذب بیشتر مشتریان به این اینورتر شده است.

imaster

همانطور که اشاره شد، اینورتر imaster a1 ، جزو سنگین کار ترین اینورترهای ای مستر می باشد و برای کاربری های سنگین و فوق سنگین و در مکان هایی که نیاز به گشتاور بالایی است مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو برخی از کاربردهای آن در زیر لیست شده اند:

  • اینورتر فن
  • اینورتر پمپ
  • بوستر پمپ
  • جرثقیل
  • تاورکرین
  • هواساز
  • بالابر
  • کمپرسور
  • نوار نقاله

اینورتر imaster a1 در رنج توانی 5.5 کیلووات تا 132 کیلووات موجود هستند. به طور دقیق تر از لحاظ نوع ولتاژ، اینورتر آیمستر سری a1 در دو مدل سه فاز 220 ولت 5.5 تا 7.5 کیلووات ( 7.5 تا 100 اسب ) و سه فاز 380 ولت 5.5 تا 132 کیلووات ( 7.5 تا 180 اسب ) تولید می شوند.

imaster a1

همچنین از مد های کنترلی این اینورتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • V/f (ولتاژ به فرکانس)
  • Sensorless Vector Control
  • Close Loop Control

برای مطالعه منوال، ویژگی های بیشتر و کاتالوگ فارسی اینورتر imaster a1 می توانید به صفحه اینورترimaster-a1 رفته و با رجوع به صفحه هر محصول، با کسب اطلاعات بیشتر، خرید مطمئن تری را تجربه کنید.  

اینورتر imaster e1

یکی دیگر از مدل‌‌‌های اینورتر آی مستر اینورتر imaster e1 می باشد. این مدل هم بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است. اینورتر آی مستر e1 اغلب برای کاربری های سنگین استفاده می‌شود. این مدل دارای قابلیت های بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به قابلیت جداسازی display، انتخاب سیگنال کنترلی ورودی و خروجی به صورت PNP/NPN و کنترل دو موتور هم زمان و تنظیم پارامترهای مرتبط اشاره کرد.

imaster e1

اینورتر imaster e1 دارای مد های کنترلی V/f (ولتاژ به فرکانس) و Sensorless Vector Vontrol است.

شما برای دانستن قابلیت های بیشتر این اینورتر و همچنین مطالعه کاتالوگ و دفترچه اینورتر مد نظر می توانید به صفحه اینورترimaster-e1 مراجعه کنید و با دید باز تری اقدام به خرید کنید.

اینورتر imaster-U1

اینورتر آی مستر u1 یکی از پرکاربردترین و پر فروش ترین مدل های اینورتر آیمستر می باشد. این مدل متناسب با کاربردهای بسیار زیادی است و از قیمت بسیار پایینی نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است. اینورتر آی مستر u1 عمدتا برای کاربرد های عمومی و کاربری های سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

از مدهای کنترلی این اینورتر می توان به مد Sensorless Vector Control و V/f (ولتاژ به فرکانس) اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اینورتر و همینطور خواندن منوال و کاتالوگ فارسی اینورتر imaster e1 می توانید به صفحه اینورترimaster-u1 مراجعه کنید و از خریدی مطمئن را تجربه کنید.

imaster-u1

اینورتر imaster c1

از دیگر مدل های اینورتر آی مستر می توان به اینورتر imaster c1 اشاره کرد، اینورتری که در سرعت های پایین توانایی ایجاد گشتاور بالا را دارد. این اینورتر از کی پد جدا شونده بهره می برد که شما می توانید آن را بر روی تابلوی خود نصب کنید و دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب تابلو نیست و در صورت به مشکل خوردن کی پد شما می توانید تنها آن را تعویض کنید. از اینورتر imaster c1 عمدتا در کاربری های عمومی و صنعتی ماندد بالابر ها و آسانسور ها استفاده می شود.

این نوع از اینورتر های آی مستر دارای مد کنترلی V/f (ولتاژ به فرکانس) و Sensorless Vector Control هستند.

برای مطالعه مشخصات و قابلیت های بیشتر این اینورتر و همچنین اگر می خواهید کاتالوگ یا منوال این اینورتر را داشته باشید می توانید به صفحه اینورترimaster-c1 مراجعه کنید و با دانستن ویژگی های این اینورتر با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید.

اینورتر آی مستر

تنظیم زمان کارکرد در اینورتر آی مستر مدل u1 با استفاده از برنامه timer operation (پارامتر C21 )

در واقع پارامتر C21 فعال ساز تایمر دستگاه است. این پارامتر به صورت پیش فرض در وضعیت disable قرار دارد که باید آن را inable کرد (به حالت 1 تغییر داد) و سپس تغییرات را ذخیره کرد. با فعال کردن این پارامتر، یک آیتم به آیتم های اولیه دستگاه اضافه میشود.

آیتم های اولیه شامل فرکانس خروجی، جریان خروجی و ولتاژ خروجی است که توسط نمایشگر نشان داده می شوند. با فعال شدن پارامتر C21، یک آیتم دیگر به نمایشگر اضافه شده که نشان دهنده زمان تعیین شده توسط ما است.

بلافاصله بعد از زدن دکمه start، تایمر شروع به کار کردن کرده و به صورت معکوس عمل کرده و در پایان دستور توقف اتوماتیک صادر میشود و موتور متوقف میشود.

نمایندگی اینورتر ای مستر

شرکت مانا موتور نمایندگی اینورتر ای مستر با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود و تجربه از سال 1392 در زمینه مشاوره و فروش انواع الکتروموتور، ارائه دهنده انواع محصولات برند ADT در ایران است و شما می توانید در سایت مانا موتور هر آنچه در مورد محصولات این برند شامل انواع کاتالوگ ، مشخصات فنی و لیست قیمت را مشاهده کنید، مشخصات فنی محصولات مختلف را باهم مقایسه کرده و کالای مناسب خود را خریداری کنید. به موجب خرید از نمایندگی اینورتر ای مستر علاوه بر دریافت خدمات و مشاوره های کاربردی، موجب اطمینان شما از اصالت و کیفیت محصول می شود.

درایو آی مستر

قیمت اینورتر imaster

قیمت اینورتر imaster به موارد متعددی از جمله، کلاس ولتاژ، توان اینورتر، تک فاز یا سه فاز بود، مشخصات فنی و جانبی، کاربرد و موارد دیگر بستگی دارد. به طور کلی قیمت اینورتر imaster سری u1 از دیگر مدل ها کمتر و قیمت اینورتر imaster سری e1 از سری های دیگر اینورتر آیمستر گران تر است. با توجه به نوسانات و تغییرات قیمت ارز و تجهیزات تولید اینورتر، قیمت هر یک از اینورتر ها متغیر است. در همین راستا پیشنهاد می کنیم برای دریافت آخرین تغییرات و قیمت اینورتر imaster با مشاوران فروش ما در ماناموتور تماس بگیرید.

ماناموتور، فروشگاه آنلاین مطمئن برای خرید تجهیزات صنعتی

فروشگاه ماناموتور برای راحتی و ارائه تجربه خریدی لذت بخش به شما به پشتیبانی فنی قبل و بعد از خرید کالاها می‌پردازد، به این معنی که اگر قصد خرید اینورتر imaster را دارید، می‌توانید به راحتی با کارشناسان ما تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید، تا بهترین مدل این اینورتر را به شما پیشنهاد دهند. همچنین می‌توانید از تنوع کالاهای موجود در این فروشگاه نهایت استفاده را ببرید و دست شما برای انتخاب باز است. فروشگاه ماناموتور با ارائه بیش از 30 هزار کالا می‌تواند تمامی نیازهای صنعتی شما پوشش دهد.

برای بهتر دیدن جدول، موبایل خود را به صورت افقی نگه دارید.

مدل اینورتر آی مسترولتاژ کاریتوانکد فنی (جهت مشاهده مشخصات و قیمت بروز اینورتر آی مستر، کد ها را در سایت مانا موتور جست و جو کنید)
مدل U1تک فاز به سه فاز0.4 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0040–7
مدل U1تک فاز به سه فاز0.75 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0075–7
مدل U1تک فاز به سه فاز1.5 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0150–7
مدل U1تک فاز به سه فاز2.2 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0220-7
مدل U1سه فاز به سه فاز0.4 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0040-4
مدل U1سه فاز به سه فاز0.75 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0075-4
مدل U1سه فاز به سه فاز1.5 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0150-4
مدل U1سه فاز به سه فاز2.2 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0220-4
مدل A1سه فاز به سه فاز4 کیلوواتADT-iMASTER-U1–0400-4
مدل A1سه فاز به سه فاز5.5 کیلوواتADT-iMASTER-A1–016A–4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز7.5 کیلوواتADT-iMASTER-A1–023A–4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز11 کیلوواتADT-iMASTER-A1–032A–4-N
مدل E1سه فاز به سه فاز0.37 کیلوواتADT-iMASTER-E1-004HF
مدل E1سه فاز به سه فاز0.75 کیلوواتADT-iMASTER-E1-007HF
مدل E1سه فاز به سه فاز1.5 کیلوواتADT-iMASTER-E1-015HF
مدل E1سه فاز به سه فاز2.2 کیلوواتADT-iMASTER-E1-022HF
مدل E1سه فاز به سه فاز3.7 کیلوواتADT-iMASTER-E1-037LF
مدل E1سه فاز به سه فاز5.5 کیلوواتADT-iMASTER-E1-055HF/075HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز7.5 کیلوواتADT-iMASTER-E1-075HF/110HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز11 کیلوواتADT-iMASTER-E1-110HF/150HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز15 کیلوواتADT-iMASTER-E1-150HF/185HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز18.5 کیلوواتADT-iMASTER-E1-185HF/220HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز22 کیلوواتADT-iMASTER-E1-220HF/300HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز30 کیلوواتADT-iMASTER-E1-300HF/370HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز37 کیلوواتADT-iMASTER-E1-370HF/450HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز45 کیلوواتADT-iMASTER-E1-450HF/550HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز55 کیلوواتADT-iMASTER-E1-550HF/750HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز75 کیلوواتADT-iMASTER-E1-750HF/900HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز90 کیلوواتADT-iMASTER-E1-900HF/1100HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز110 کیلوواتADT-iMASTER-E1-1100HF/1320HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز132 کیلوواتADT-iMASTER-E1-1320HF/1600HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز160 کیلوواتADT-iMASTER-E1-1600HF/2000HPF
مدل E1سه فاز به سه فاز220 کیلوواتADT-iMASTER-E1-2200HF/2500HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز280 کیلوواتADT-iMASTER-E1-2800HF/3200HFP
مدل E1سه فاز به سه فاز350 کیلوواتADT-iMASTER-E1-3500HF/3800HFP
مدل A1سه فاز به سه فاز15 کیلوواتADT-iMASTER-A1-038A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز18.5 کیلوواتADT-iMASTER-A1-045A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز22 کیلوواتADT-iMASTER-A1-058A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز30 کیلوواتADT-iMASTER-A1-075A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز37 کیلوواتADT-iMASTER-A1-090A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز45 کیلوواتADT-iMASTER-A1-110A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز55 کیلوواتADT-iMASTER-A1-149A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز75 کیلوواتADT-iMASTER-A1-176A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز90 کیلوواتADT-iMASTER-A1-217A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز110 کیلوواتADT-iMASTER-A1-260A-4-N
مدل A1سه فاز به سه فاز132 کیلوواتADT-iMASTER-A1-296A-4-N
مدل C1سه فاز به سه فاز5.5 کیلوواتADT-iMASTER-C1-055-HF
مدل C1سه فاز به سه فاز7.5 کیلوواتADT-iMASTER-C1-075-HF
مدل C1سه فاز به سه فاز11 کیلوواتADT-iMASTER-C1-110-HF
مدل C1سه فاز به سه فاز15 کیلوواتADT-iMASTER-C1-150-HF
مدل C1سه فاز به سه فاز18.5 کیلوواتADT-iMASTER-C1-185-HF
مدل C1سه فاز به سه فاز22 کیلوواتADT-iMASTER-C1-220-HF
 
 
 
 
مشاهده بیشتر
مشاهده به صورت مشبک لیست Expand

48 آیتم

صفحه
هر صفحه
تنظیم بصورت نزولی
نمایش کالای 1 تا کالای 24 مجموع کل: 48 کالا
  1. ADT-iMASTER-E1-150HF/185HFP
    اینورتر سه فاز 15 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎44,085,000 تومان
  2. ADT-iMASTER-A1-217A-4-N
    اینورتر سه فاز 90 کیلو وات مدل A1 برند iMaster
    ‎180,790,000 تومان
  3. ADT-iMASTER-E1-2200HF/2500HFP
    اینورتر سه فاز 220 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎446,490,000 تومان
  4. ADT-iMASTER-E1-1320HF/1600HFP
    اینورتر سه فاز 132 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎254,020,000 تومان
  5. ADT-iMASTER-E1-1100HF/1320HFP
    اینورتر سه فاز 110 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎222,005,000 تومان
  6. ADT-iMASTER-A1-296A-4-N
    اینورتر سه فاز 132 کیلو وات مدل A1 برند iMaster
    ‎260,424,000 تومان
  7. ADT-iMASTER-E1-750HF/900HFP
    اینورتر سه فاز 75 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎154,301,000 تومان
  8. ADT-iMASTER-E1-075HF/110HFP
    اینورتر سه فاز 7.5 کیلووات مدل E1 برند iMaster
    ‎30,439,000 تومان
  9. ADT-iMASTER-E1-1600HF/2000HPF
    اینورتر سه فاز 160 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎388,708,000 تومان
  10. ADT-iMASTER-A1–016A–4-N
    اینورتر سه فاز 5.5 کیلووات مدل A1 برند iMaster
    ‎25,827,000 تومان
  11. ADT-iMASTER-A1-260A-4-N
    اینورتر سه فاز 110 کیلو وات مدل A1 برند iMaster
    ‎227,602,000 تومان
  12. ADT-iMASTER-E1-300HF/370HFP
    اینورتر سه فاز 30 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎83,973,000 تومان
  13. ADT-iMASTER-E1-900HF/1100HFP
    اینورتر سه فاز 90 کیلو وات مدل E1 برند iMaster
    ‎176,345,000 تومان
مشاهده به صورت مشبک لیست Expand

48 آیتم

صفحه
هر صفحه
تنظیم بصورت نزولی
ارتباط با ما