فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید)

چند نکته درباره اگزاست فن دمنده

اگزاست فن از انواع فن و هواکش های تولیدی شرکت دمنده میباشد که عملکرد تهویه ای آن به گونه ای است که هوا را به داخل خود کشیده و به محیط خارج منتقل میکند. در واقع اگزاست فن همان فن مکنده است؛ این محصولات هنگامی که هوا را با نیروی زیاد به بیرون می رانند، مکش ایجاد می کنند. این عمل موجب میشود که فشار منفی زیادی در ورودی فن ایجاد شود و در نتیجه دوباره حجم زیادی از هوا وارد فن میشود. از این نوع فن معمولا در فضاهای کاری و یا مسکونی که هوای آلوده با چگالی بالا وجود دارد استفاده میشود و می توان به وسیله آنها رطوبت، دود و یا بوی بد را از بین برد.

فن سانتریفیوژ
اگزاست فن شرکت دمنده در دو نوع اصلی آکسیال و سانتریفیوژ وجود دارد:

اگزاست فن آکسیال

در این نوع فن که به نام جت فن شرکت دمنده نیز شناخته میشود، هوا به صورت موازی با محور فن وارد شده و در همین جهت تخلیه میشود. این محصول به گونه ای طراحی شده که با استارت چرخش پروانه خود، اختلاف فشار و در نتیجه نیرو ایجاد کند تا جریان از طریق فن منتقل شود. این محصول دارای ساختاری ساده و راندمانی نسبتا بالا بوده و همچنین نگهداری از آن شرایط ساده تری دارد.

اگزاست فن آکسیال

اگزاست فن سانتریفیوژ

در این محصول چرخش پروانه باعث می شود که هوا وارد فن شده و در اثر این چرخش و به وسیله نیروی گریز از مرکز هوا به صورت عمود بر ورودی اگزاست فن به محفظه خروج منتقل میشود. اگزوز فن سانتریفیوژ دمنده نسبت به آکسیال، هوا را با فشار بیشتری خارج کرده، اما حجم هوای خروجی از این نوع محصول در مقایسه با فن آکسیال کمتر است. از این محصول معمولا در محیط هایی که نیازمند انتقال هوا به وسیله کانال کشی هستیم، استفاده میشود.

اگزاست فن سانتریفیوژ

لیست قیمت اگزاست فن دمنده

اگزوز فن دمنده از جمله محصولات کاربردی و پرفروش شرکت دمنده محسوب میشود و از آنجایی که این محصولات در ابعاد بزرگ و با موتور های با توان بالا تولید میشوند، توانایی تهویه هوا را به خوبی دارند.
در مقایسه انواع این محصولات از لحاظ قیمت می توان اشاره کرد که قیمت اگزاست فن سانتریفیوژ نسبتا بالاتر از آکسیال میباشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید اما نمی دانید که برای فضای کاری خود چه نوع فنی مناسب است میتوانید با مراجعه به ماناموتور و دریافت لیست قیمت اگزاست فن دمنده به صورت به روز، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

اگزاست فن دمنده

خرید اگزوز فن دمنده ماناموتور

در فروشگاه اینترنتی ماناموتور بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید انواع اگزوز فن دمنده را خریداری کنید. کارشناسان فنی ماناموتور شما را در تمام مراحل انتخاب، بررسی و نصب همراهی میکنند تا تجربه خرید خوبی داشته باشید.